Vítejte :)

Vítejte :)

J
menuji se Hanka Sladká a je mi potěšením vám představit svou tvorbu. Je to můj relax, velká radost a odpoutání se od všedních starostí.

Drátuji již spoustu let. Psal se rok 2004 a já poprvé potkala měděný drát. Práce s ním byla čistá, jemná a ušli jsme spolu kus cesty. Později mne oslovil "černý" drát. Jeho zpracování je oproti mědi náročné a bolavé. Má však nepopsatelné kouzlo.

Děkuji za Váš čas, doufám, že tu strávíte příjemnou chvíli :)

Hanka ☼

středa 11. ledna 2012


















3 komentáře:

  1. Hani a pokaždé před tebou smenu, protože ty tvý rovný drátovaný linky, to je práce, která se vidí málokde, nádherná propracovaná práce, jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko nakoukni ke mě, máš tam pozdrav ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, ta je náádhernááá. Lucerna je můj sen už několik let.

    OdpovědětVymazat