Vítejte :)

Vítejte :)

J
menuji se Hanka Sladká a je mi potěšením vám představit svou tvorbu. Je to můj relax, velká radost a odpoutání se od všedních starostí.

Drátuji již spoustu let. Psal se rok 2004 a já poprvé potkala měděný drát. Práce s ním byla čistá, jemná a ušli jsme spolu kus cesty. Později mne oslovil "černý" drát. Jeho zpracování je oproti mědi náročné a bolavé. Má však nepopsatelné kouzlo.

Děkuji za Váš čas, doufám, že tu strávíte příjemnou chvíli :)

Hanka ☼

pondělí 21. ledna 2013











Zvonkohrové závěsy plné úžasné keramiky od kecam





















Košíček s kvítkem od Ferdady 









Romantický košíček pro drůžičku













Mějte prima dny. Hanka ♥




4 komentáře:

  1. Opět samá krása..Háni jaké používáte drátky? Chci se také pokusit o malé drátování :) Přeji pěkný den Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko .... nádhera, nádhera, nádhera ...... nevím na co koukat dřív .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych se rád zeptal, co používáte za drátky, občas zkouším pracuvat s drátem, ale dál než k opletení hrníčku nebo pěkné lahve jsem se ještě nedostal. Děkuju a zdravím z lesů

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za vzkazy :) Používám klasický železný žíhaný drát, seženete v železářství, na netu atd. Držím palce, ať se Vám daří :) Hanka

    OdpovědětVymazat