Vítejte :)

Vítejte :)

J
menuji se Hanka Sladká a je mi potěšením vám představit svou tvorbu. Je to můj relax, velká radost a odpoutání se od všedních starostí.

Drátuji již spoustu let. Psal se rok 2004 a já poprvé potkala měděný drát. Práce s ním byla čistá, jemná a ušli jsme spolu kus cesty. Později mne oslovil "černý" drát. Jeho zpracování je oproti mědi náročné a bolavé. Má však nepopsatelné kouzlo.

Děkuji za Váš čas, doufám, že tu strávíte příjemnou chvíli :)

Hanka ☼

pátek 14. února 2014





















































6 komentářů:

  1. Haničko, nádhera !!!!!! Přeji ti krásnou sobotu a neděli a pokud slavíš, tak i krásného Valentýna !!!!pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Maravillas!!! adoro cada uno de tus trabajos que talento!!! siempre quedo asombrada con cada pieza besos.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera.... líbí se mi ta kombinace se sklem.... tedy aspoň myslím že ty zelené lístky jsou sklo:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, sedl jsem si na prdel - Píšeš: "....a já poprvé potkala měděný drát. Práce s ním byla čistá, jemná a ušli jsme...." - věz, že především práce ve Tvém pojetí působí (alespoň na mne) velmi, velmi jemně a čistě a nemohu se vynadívat......ale dovol mi dotaz: kde ses vytratila?

    Súžasem v očích a pokorou v srdci Ivo

    OdpovědětVymazat