Vítejte :)

Vítejte :)

J
menuji se Hanka Sladká a je mi potěšením vám představit svou tvorbu. Je to můj relax, velká radost a odpoutání se od všedních starostí.

Drátuji již spoustu let. Psal se rok 2004 a já poprvé potkala měděný drát. Práce s ním byla čistá, jemná a ušli jsme spolu kus cesty. Později mne oslovil "černý" drát. Jeho zpracování je oproti mědi náročné a bolavé. Má však nepopsatelné kouzlo.

Děkuji za Váš čas, doufám, že tu strávíte příjemnou chvíli :)

Hanka ☼

čtvrtek 23. října 2014






























Andělka na misce - jako svícen na čajovou svíčku, svíčka patří pod andělku :)

 





















4 komentáře:

  1. Tak už jsem opravdu neodolala a udělala velkou objednávku na Fléru .... Vánoce se blíží. Těším se, až si někdy u Vás objednám něco většího pro sebe - girlandu, andělíčky, svícen .... nebo si zadám sadu ozdobiček přímo na míru. Moc se těším na balíček. ať se daří.

    OdpovědětVymazat
  2. Paní Silvie, moc a moc děkuji :) Mám radost, že se Vám má práce líbí. Těšte se i na malé překvapení :) Přeji krásné dny. Hanka ♥

    OdpovědětVymazat
  3. To mi teda nedělejte! Pondělní "červenání" (svícen a závěs) je taky nádherné a hrníčkosvícen! Asi končím s návštěvami u Vás :-). Možná příjdu do učení. Už se těším na balík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Silvie, prosím, napište mi na adresu dratenicehanka@seznam.cz, děkuji hanka :)

      Vymazat